Известие

Collapse
No announcement yet.

прекъсва моята 156 JTD дайте съвет

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • прекъсва моята 156 JTD дайте съвет

    при свободна скорост няма проблеми вдига си оборотите както трябва.
    но при шофиране като я натисна някъде над 3000 оборота започва да прекъсва ту се изстрелва ту спира
    дали не е потенциометър ?
    и пуши като и дам много газ иначе като си я карам нормално няма проблем
    моля дайте съвети

  • #2
    Дебитомер?
    Скъсан въздуховод?
    Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
    Avensis 2011 -2.0 D-4D

    Comment


    • #3
      Може да е магнитен клапан на турбото, може да са запекли лопатки на на турбото, може да тръгнало самото турбо, абе диагностика му е майката
      Ex 156 SW 2,4 JTD .
      Renault Megane Grandtour 2010
      Ex Dedra 2.0 ieLS

      Comment


      • #4
        Я кажи първо за какъв мотор иде реч,защото определено е от значение.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Незнам защо, но имам предчувствието че е ЕГР или МАП сензор. Вържи я на компютър и виж за грешки ако можеш.
          Subaru Legacy 3.0R
          Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 140+bhp
          sigpic

          Comment


          • #6
            Регулатор за високо налягане или помпа за високо налягане - приемем залози
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #7
              Ако ти го прави на 3000 об,на 3-та и 4-та скорост,проблема е в клапана за управление на турбината или в геометрията на турбината
              Мразя да се повтарям,ама колата си има нужда от диагностика
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                Регулатор за високо налягане или помпа за високо налягане - приемем залози
                Тогава няма ли да светне чека "дюза" ?
                Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                Avensis 2011 -2.0 D-4D

                Comment


                • #9
                  Това че пуши повече от нормалното ли имаш впредвид? А колкото до чека може и да свети ама може и да не свети. При мен не светеше а прекъсваше точно като при теб... А най-добре смени първо с друга нафта че може да си улучил кофти партида..
                  AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                  Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                  AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                  Comment


                  • #10
                    турбо клапан

                    Здравейте Колеги!
                    Мисля, че описаните проблеми тук са точно като моя.

                    на 156 2,4 ЖТД 136 к.с. имам проблем с турбо клапана подобен на колегата, само дето при мен се полу4ава обратния ефект - получава се по-голямо налягане заради клапана и дори понякога ми вкарва в авариен режим на сондата са секунда (в тази секунда се прекратява потока на гориво) и съм без тяга.Компютърната диагностика отчита грешката като постъпили над 1,4 бара налягане - грешка която се получава при около 3100-3200 оборота и то не всеки път.
                    Ние излъгахме компютъра да не взема под внимание тези данни за това завишено налягане и вече не влиза в този авариен режим, обаче от няколко дни от този клапан започна да се чува едно виене - след 1300-1400 оборота.Няма съмнение, че проблема ми е клапана - ВЪПРОСА е: този клапан продава ли се като отделна част от турбото - щото в Бош се предлага като едно - турбо и клапан.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от andro_g Покажи съобщение
                      Здравейте Колеги!
                      Мисля, че описаните проблеми тук са точно като моя.

                      на 156 2,4 ЖТД 136 к.с. имам проблем с турбо клапана подобен на колегата, само дето при мен се полу4ава обратния ефект - получава се по-голямо налягане заради клапана и дори понякога ми вкарва в авариен режим на сондата са секунда (в тази секунда се прекратява потока на гориво) и съм без тяга.Компютърната диагностика отчита грешката като постъпили над 1,4 бара налягане - грешка която се получава при около 3100-3200 оборота и то не всеки път.
                      Ние излъгахме компютъра да не взема под внимание тези данни за това завишено налягане и вече не влиза в този авариен режим, обаче от няколко дни от този клапан започна да се чува едно виене - след 1300-1400 оборота.Няма съмнение, че проблема ми е клапана - ВЪПРОСА е: този клапан продава ли се като отделна част от турбото - щото в Бош се предлага като едно - турбо и клапан.
                      Колега нещо май някой те е намамил сериозно:
                      1.Твойта кола няма клапан за управление на геометрията,тя се управлява от надува
                      2.Или ти е запекла геометрията и не затваря навреме или е омекнала пружината на Уест гейта/той може да се настройва
                      3.Виенето можеби идва от самата турбина
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                        Регулатор за високо налягане или помпа за високо налягане - приемем залози
                        Залагам за това и аз

                        Comment

                        Working...
                        X